Klinički Pregled

Klinički pregled je proces pregleda tijela pacijenta na znakove bolesti. Za klinički pregled koriste se opšte metode pregleda i specijalne.

Aplikacija Ljekova i Terapija

Aplikacija lijekova je davanje, primjena, unošenje lijekova u organizam tj. dovođenje lijeka u kontakt s bolesnim mjestom.

dezurna veterinarska ambulanta

Dijagnostička Ispitivanja

Detaljna anamneza (istorija pacijenta) je prvi korak na putu ka uspješnom postavljanju dijagnoze. Dodatna dijagnostička ispitivanja po potrebi.

Vještačko Osjemenjavanje i Porodiljstvo

Vještačko osjemenjavanje i instrumentalno unošenje sperme u polne organe ženske jedinke se vrši radi opolođenja.

Veterinarska Ambulanta Ibričevina Podgorica

Hirurški Zahvati

Hiruški zahvat može se sprovesti odvojeno ili u kombinaciji s drugim vrstama liječenja. Operacija je čest oblik liječenja tumora koji se još nisu raširili tijelom.

veterinar podgorica

Vakcinacije i Dehelmintizacije

Čišćenje pasa i mačaka od crevnih parazita, ili kako se stručno kaže – dehelmintizacija je jako važna mjera u zaštiti zdravlja kako kod životinja, tako i kod ljudi.

veterinarska

Obdukcija Leševa

Sprovođenje uviđaja, obrada i analiza, obdukcije i ekshumacije leševa potencijalno otrovanih životinja.

dezurna veterinarska ambulanta

Sanitacija i Eutanazija

Pruža cjelokupnu uslugu sanitarnog pranja, dezinfekcije, održavanje čistoće, dezodorizacije i dekonatminacije.

veterinarska podgorica

Uvjerenja i Potvrde (Ostalo)

Potvrde i uvjerenja o zdravstvenim stanjima Vaših ljubimaca.